Dankzij de ontvangen donaties hebben wij de bouw van een weeshuis kunnen realiseren in het oosten van Bangladesh (Chittagong)*. In dit weeshuis kunnen maar liefst 100 weeskinderen verblijven.

In oktober 2020 zijn wij afgereisd naar Bangladesh voor de opening van het weeshuis. De opening vond plaats op 13 oktober 2020.

Wij zijn enorm blij met het resultaat. Dankzij de ontvangen donaties hebben wij een mooi en hygiënisch onderkomen kunnen realiseren voor de weeskinderen. Bekijk de foto’s voor het eindresultaat.

Wij willen onze donateurs en vrijwilligers hartelijk danken voor hun steun. Zonder de donaties en inzet van onze donateurs en vrijwilligers was dit nooit mogelijk geweest.

Moge Allah een ieder die aan dit project heeft bijgedragen rijkelijk belonen!

*Dit project hebben wij in samenwerking met IHH Nederland kunnen realiseren.