Zonder water geen leven! Wij weten allen dat water een essentieel onderdeel uitmaakt van ons bestaan. Zonder water kun je simpelweg niet leven.

Helaas zijn er genoeg landen die kampen met watertekorten. Er zijn vele dorpjes in diverse landen die geen schoon drinkwater beschikbaar hebben, waardoor de mensen soms kilometers moeten afleggen om (schoon) drinkwater te verkrijgen.

Met uw donatie kunnen wij hier verandering in brengen!

Stichting voor de mens zet zich in om in die landen waar dit het hardst nodig is waterputten aan te leggen. Door het plaatsen van waterputten in o.a. de dorpjes die afgelegen zijn, kunnen wij de behoeftigen voorzien van schoon drinkwater.

Wij hebben dankzij jullie donaties sinds juni 2016 maar liefst 950 waterputten kunnen realiseren.

Wij danken Allah dat wij dit namens jullie hebben mogen realiseren.

Wil jij ook een bijdrage leveren voor een waterput? Doneren kan via: https://www.stichtingvoordemens.nl/doneren/

Als je een gehele waterput doneert, kun je zelf een naam geven aan de waterput. Na afronding ontvang je dan een map en een usb-stick met foto’s en uitgebreide informatie over de waterput op het opgegeven postadres. Wij dienen wel te vermelden dat het circa 8 tot 12 maanden kan duren voordat de waterput is afgerond.

Play Video

Add Impact to Your Inbox

Sing up for our emails and get inspiring stories about rebuild world delivered straight to your inbox.