Jaarlijks bezoeken wij de Atlas in Zuid-Marokko om daar de behoeftigen te kunnen steunen.

Dit deel van Marokko kent helaas veel armoede en daarom willen wij als stichting onze steentje bijdragen om deze mensen hier te helpen.

Wij als stichting willen de mensen in de moeilijk bereikbare dorpjes helpen, omdat deze mensen vaak vergeten worden. Ook is het vanwege de slechte bereikbaarheid van deze dorpjes dat de bewoners van deze dorpjes niet makkelijk aan kleding, eten en soms vaak niet eens aan water kunnen komen.

Wij willen een helpende hand bieden door voedselpakketten uit te delen in deze dorpjes om zo deze mensen toch te kunnen voorzien aan hun basisbehoeften.

Met jouw donatie kunnen wij het verschil maken en deze mensen helpen!