Ook dit jaar zet Stichting voor de Mens zich in om behoeftige gezinnen op Eid al Adha te voorzien van vlees. Velen van ons zullen op deze dag heerlijk kunnen genieten van het vlees dat wordt geofferd. Helaas zijn er genoeg arme gezinnen in Tanzania en Marokko die dit niet kunnen.

Daarom wil Stichting voor de Mens dit jaar ook geld inzamelen om arme gezinnen in Tanzania en Marokko op deze mooie dag te verblijden met geofferd vlees.

Om dit project ook dit jaar te doen slagen, hebben wij natuurlijk naast de wil van Allah, jullie hulp nodig.

Doneer voor een schaap in Marokko of voor 1/7e deel van een koe in Tanzania. Uiteraard zijn ook kleine donaties meer dan welkom!

Doneer mee en help ons om deze arme gezinnen ook het ultieme ‘Eid gevoel’ te geven.

Ben jij helaas niet in staat om te doneren, maar wil je wel een bijdrage leveren? Jouw dua kan misschien veel meer voor ons betekenen!

Play Video

Add Impact to Your Inbox

Sing up for our emails and get inspiring stories about rebuild world delivered straight to your inbox.